REPSON vindt dat de veiligheid van onze klanten en monteurs op nummer 1 moet staan. Middels dit bericht willen wij u informeren over de maatregelen die wij nemen m.b.t. hygiëne en klantcontact.
Niet is zo vervelend als een defect witgoed apparaat. Zeker in deze tijd is hygiëne belangrijk. Een kapotte wasmachine of vaatwasser zorgt ervoor dat u niet goed kunt wassen en dit ten koste gaat van een goede hygiëne.
HYGIËNEREGELS WITGOED REPARATIES
Een goede hygiëne is cruciaal om de verspreiding van het virus tegen te gaan.
Daarom:
- De monteurs schudden geen handen
- Houd 1,5 meter afstand tot elkaar
- Geef op afstand aanwijzingen aan de monteur (liefst vooraf telefonisch)
- Indien u of familielid ziek is, dit doorgeven aan de monteur en afspraken maken over reparatie van uw apparaat; als het mogelijk is, het apparaat in de tuin neerzetten.
- Wij nemen liever geen cash geld aan
Wij hebben met de monteurs afgesproken dat zij deze regels hanteren.
VOLG DE ONTWIKKELINGEN
Houd de website van het RIVM in gaten (https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19)
Mocht u zelf de symptomen van het coronavirus ontwikkelen, adviseren wij u om hier meteen maatregelen op te nemen. De afspraak kan kosteloos worden afgezegd, meld dit middels e-mail bij de monteur.